Firma festen..............

Ett stort TYVÄRR.....så glömde jag kameran.....suck jag är hopplös..........

Allt började på torsdagen......med posten fick jag ett kort av min brors kille......
as coolt ska lägga ut kort sedan på det.

Vi for med buss från LSE-Vännäs vidare med tåg till S-holm.

När vi kom fram så skulle vi på speed pro för studiebesök. Sedan lunch och en snabb
shopping i storstan innan båten skulle ta oss till Finland.

Jag sprang på ett drop in salong rusade in och fick en tid på en gng för klippning.

Under tiden träffade grabbarna min bror & Martin för de skulle oxå följa oss till Finland.
Vi hade en mkt trevlig tur med båten med taxfree, godmat och dryck.

Väl tillbaka till storstan så checkade vi in oss på Grand hotell(första gången för oss alla)

WOW.....säger jag bara.......tog kort med mobilen som jag ska visa senare.......

Sedan på söndagen var våran trevliga tripp över. 20.08 tog vi tåget tillbaka hem igen.

Tack gubben för en mkt trevlig resa!!!!!!!!!!!


ps:ska lägga ut kort ni får vänta ett tag.  KRAM PÅ ER!!!!


Kommentarer
Postat av: K

Ni verkar ha haft en kanonhelg! Sköt om dej! Kram!!

2008-06-22 @ 12:28:53
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: karina

Hej, du har överlevt både firmafest och midsommar ser jag;) Här har det varit lugnt sedan Tilde åkte hem i torsdags.



Ha det bra och sköt om dig

kram karina

2008-06-22 @ 17:26:07
URL: http://englagard.blogspot.com
Postat av: Mikke

Ibland önskar man att man hade en inbyggd kamera i ögat. Oj vad många finfina bilder man skulle lyckas ta då. :D

2008-06-23 @ 00:59:19
URL: http://litotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0