forsättning av sonens kalas......



En lek som Chrille hade var att man skulle dela en kapsyl med bara händernas
hjälp.........det blev sonen och jag.......med mina dåliga armar som klarade det.



Maria som vann tipspromenaden som var frågor bara om Daniel........
GRATTIS GUMMAN.

Sedan är det bevisat att det verkligen behövs 4 killar för att sätta upp ettt tält!!!!



GRATTIS KILLAR NI KLARADE DET!!!!!

Sedan gjorde jag en liten förvandling på Dannes tjej Maria.
Hon är super fin i vanliga fall oxå men det var kul att fixa hår och sminket.
Hon fick mkt beröm hela kvällen......vilket jag kan förstå.....



Håret i ordning....fin va??????



Målningen färdig....hon blev såååå fin...lillgumman!!!!



Här är de lyckliga kära paret.....sonen Danne och Maria.
Visst är de super söta??????

Kommentarer
Postat av: carrie

Hej vännen. ser svårt ut att knäcka kapsylen , kanske lätt om man vet knepet, jo tålt kan vara knepigt att sätta upp, fast det brukar lösa sig ,,,, Jag han se omfärgningen på Maria på Torsdags,v ilken fin hårfärg , det blev såååå bra och fint!!! jo dom är jättefina ihop..//carrie

2008-06-09 @ 18:01:41
URL: http://hustomtemorcarrie.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!



Det var bra gjort av dig att knäcka kapsylen! Vad söta dom är =)! Ni verkar ha haft en kanon helg, verkligen! Jätte kul att få se lite bilder! Vilken mat ni bjöd på...sitter här och känner hur hungrig jag är och det blev ju inte mindre efter alla smaskiga bilder! Jätte rolig tårta! Ha de så bra! Här regnar det, ska ner på stan med min halvsyster Emma och hjälpa henne hitta kläder till skolavslutningen. KRAM KRAM!

2008-06-10 @ 11:22:47
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: Karina

Nog syns det att Dannes mor är kock alltid, vilken mat och vilken fest. Det verkar hur trevligt som helst.



Den där fina tjejen är min dotter, å så stolt jag är nu:) Hon blir verkligen fin när hon är uppstilad så där men så är hon ju fin i grunden också, mitt hjärtegull. Din son är ju också en gullig kille så dom passar ju utmärkt ihop. Jag och gubben tycker att det är bra att hon har träffat honom



Nu ska jag lägga det lilla barnbarnet, ha det bra

kram karina

2008-06-10 @ 19:31:33
URL: http://englagard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0