Sonen 20 år !!!

I helgen ska vi fira sonen som fyller 20 år.....min lillkille har blivit stor. Huvva vad tiden går.
Han ville ha fest hemma så han har bjudit 6personer som ska äta och dricka gott.
Sedan ska vi hålla badtunnan varm. Sedan har jag gjort en tipsrunda med frågor bara om min son
för att se hur bra hans kompisar känner honom....fniss....det ska bli kul.
Sedan ska vi spela brännboll (vilket jag inte har gjoert sedan jag gick i 6:an) och även spela kubb.

På lördagen har vi hyrt en storstuga på Piteåhavsbad där vi ska ha det mysigt med sonen och hans flickvän.
Han ska även få fara på dragracing som är i Piteå.Han lär bli ganska nöjd.....
Ska rusa nu och fara in och handla mat till kalaset. Ska fota hela helgen och lägga ut på måndag.

Ha en riktigt trevlig helg för det ska jag ha.

PS: Tänk om du Karina kunde vara med oxå .

Kommentarer
Postat av: Karina

Ni får säkert en underbar helg och jag skulle så gärna vara med men...suck...man får så sällan som man vill här i världen (gulligt av dig att tänka på mig). Du får krama honom från mig också:)

Jag skulle tro att han blir supernöjd över dragracingen, han gillar ju att rejsa lite själv fniss Adam var jättenöjd när dom varit ute och sladdat lite på grusvägen vid badet här.

Det ska bli kul att se foton från helgen.



jätte-kram karina

2008-06-05 @ 10:09:42
URL: http://englagard.blogspot.com
Postat av: K

Hej!!

Jo vi ska också till Piteå i helgen men tyvärr ingen dragracing=( vi ska fira svärmors 60-årsdag=)

Vem vet vi kanske ses=) ha de gott!

kram!

2008-06-06 @ 10:01:09
Postat av: karina

Hoppas du har coolat ner dig lite nu, eller du kanske har stressat upp dig på nytt dagen till ära:)

Kom ihåg att påminna Maria att smörja in sig med solskydd i morgon, hon bränner sig lätt. hoppas du läser det här innan ni åker:)

Visst är mina änglar fina, keramikänglarna har jag köpt av en bekant som är hobbykeramiker i Göteborg. Den större av dom kan man hänga upp i ett snöre som följde med.

Kom ihåg nu att inte stressa för mycket i dag.

kram

2008-06-06 @ 11:13:04
URL: http://englagard.blogspot.com
Postat av: Ida

Hej!

Ett stort grattis till sonen från mig och Olov! Tänk vad fort tiden går! Vad mysigt det låter med middag och bada badtunna! Ha så jätte trevligt i Piteå, hoppas det blir fint väder! KRAM!!

2008-06-06 @ 14:03:27
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: carrie

Hej vännen!

Tack för i torsdags, jättegod tårta. vad spännande med allt som ska göras i helgen. hälsa alla från oss...... säg till sonen att gubben har kylare, han kan hämta den eller vi kommer med den.. det blir skoj att få se alla bilder sedan, jag har inte lyckas komma åt min blogg. det är nått med uppdateringar, men jag tycker man ska kunna komma åt den snart ialalfall..kramizar

2008-06-08 @ 11:15:43
URL: http://hustomtemorcarrie.blogg.se/
Postat av: K

Höll utkik efter dej men , tror inte att jag såg dej=(

Var ni in på puben Trapper, nåt på lördagskvällen?

Ha en bra vecka!

Kram!

2008-06-09 @ 11:41:17
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0