Flytta hemifrån!!

Suck......snyft....idag flyttade min son hemifrån. Smärtan är samma när äldsta dotter flyttade.Det gör riktigt ont i hjärtat.Klart att de ska flytta och stå på egna ben men det är  tungt ändå. Mammas (lill pojk) blivit stor.

Nu förstår jag mamma hur hon kände sig när vi syskon flyttade hemifrån......då tyckte man att mamma var löjlig.

Till något annat i morgon ska jag sätta ut kort på mina fina påsk presenter jag fick till påsk.Och av  min kompis i Katrineholm gav mig i 40 års prsent när de kom upp till påsk!!!

Hej då så länge.

Ps:Tack alla gulliga ni som besöker min blogg och lämnar komentarier. Kram till Er. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Huvudsaken han är nöjd!Förstår att det känns tomt.Han får hälsa på ofta=)!Hoppas du kan sova i natt!Väntar med spänning på att få se vad det är du har fått!Kram kram

2008-04-02 @ 00:00:46
URL: http://www.minatrerum.blogg.se
Postat av: Gerd

Tidens gång ocg allt det där. Det är inte lätt när de lyfter henmifrån. Hoppas att Ni haft en fin påsk.
Fick Du bilderna från Emmas rum?
Kram Gerd

2008-04-02 @ 12:56:29
Postat av: Martina

Kan tänka mig att det känns tomt när sista barnet flyttar ut. Ibland kan man få bättre kontakt med sina barn när man har lite distans. Jag skulle aldrig kunna bo med min mamma men jag kan inte vara utan henne och vi har världens bästa kontakt!

2008-04-02 @ 21:24:21
URL: http://skepparegatan.blogg.se
Postat av: Mikaela

Känns skönt att läsa hur andra mammor har det och hur dom känner det ifrån min mammas, hur gammal var din son då om flyttade? =/ kanske sorgligt att han flyttade , men han kommer nog och hälsar på ^^:) tss, taack för din kommentar i min blogg .

2008-04-02 @ 23:07:45
URL: http://dottern.blogg.se
Postat av: Karina

Jag vet precis hur du känner dig, i somras flyttade Maria, min enda dotter men tredje barnet, hemifrån och det var lika hemskt som när den första flyttade. Dessutom så har han ju inte flyttat sååå långt:o)

2008-04-04 @ 09:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0