Kunde inte motstå


Idag åkte jag in till stan för att tanka bilen för att hämta Santina hos farfar. Då hittade jag en super fint tyg som låg i en 5 meter brunt för  99 kr. Så jag var bara tvungen at köpa det.
Så i morgon blir det att sy nya gardiner till sovrummet. Tar kort sedan på mitt sovrum så ni får se och gärna kommentera.

Har nu ikväll suttit och titta i fleras bloggadresser. Huvvaligen så mkt fint jag såg. Och vad alla är duktiga på att inreda och komma på smarta ideer.......önskar at jag oxå hade den gåvan.

Så i morgon får vi se om symaskinen hamnar ute på gården eller om jag lyckas.
Snälla ni håll tummarna!!!!

Hej då så länge.

Kommentarer
Postat av: Gerd

Hej. Tror inte att du misslyckas med symaskinen. Det sitter säkert i dina gener att sy, din mamma var ju superduktig. Eller hur? Ska bli spännande att se resultatet. Kram Gerd

2008-03-04 @ 08:43:00
Postat av: aase

vaooo.vad jätte snygt det blev.Jag kan ju låna beskrivningen sen,krammar Aase

2008-03-05 @ 15:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0