Måndag

Jaha då var det måndag igen.Herre gud vad tiden går. Idag har Santina 8 år & Elina 6 år sportlov. Skönt för dom att få vila upp sig. På tisdag ska vi fara till stan och åka skridskor. Och på fredag ska vi fara upp till stugan för skoter utflykt. Det ska bli kul & roligt för barnen och Orka(min hund) Inga bilar bara snöööööö...........

Sitter nu i köket och skriver lite innan jag ska hoppa in i duschen och sedan fara till farfar och hämta Santina som har sovit där sen i lördags.Tittar ut genom fönstret det snöar......... tar det aldrig slut med snön.......jag är väl inte riktigt kompis med snön och kylan. Men.... barnen blir då glad och det är ju huvudsaken.

Jag blev så himla glad här om dagen. Min kompis Susanne & Jocke som bor i min hemort Katrineholm ska komma upp hit till påsk. Oh.... så himla roligt. Ser verkligen fram emot det.

Jag och Susanne lär nog sitta hela dagarna och nätterna och söra. Det är mkt länge sedan vi träffades.
Hon har ju inte sett mitt nya kök heller. Och hon är någon som kan det här med inredning.

Ska få henne att oxå blogga in här och sätta ut kort på hennes hem. Hon är jätte duktig och har smarta och bra ideer. Så ni får väl höra längre fram när hon har öppnat en blogg.

Nehe nu ska jag sluta. Tänkte sätta ut bilder ikväll på lite saker i mitt hem. Bla. min underbara moderna kristallkrona som jag älskar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0