Ormjakt

♥Igår när jag satt här framför datorn så hörde jag ett duns inne hos (Daniel 19år) rum.
Jag slet mig från datorn för att kolla vad det var som lät...... till min fasa hans boaorm Tess 2år
hade petat ner en lampa uppe på hennes bo. Det är ett hål för att kunna ha kontakt till en lampa.
Hela huvudet stack ut från hålet. Jag är inte precis någon orm älskare.Men jag fick ner huvudet
igen. Satte tillbax lampan men fort var huvudet där igen. Hittade sedan en stor sten som jag
la dit istället. Satte mig på sängen för att spana om hon lyckas med stenen oxå.....fy fanken den
flyttade hon oxå.
Klockan var nu 02.00 och trött var jag också. Då kom jag på min stora mortel.
Hahahhahaa.......det lyckades. Men jag stänger ändå dörren om henne ifall att.......så idag
var det bara att lägga fram fryst råtta så hon får mat i morgon. Då är hon för slö för att smita...

Tur att det var nu och inte när Olov & Ida sov i det rummet !!!!!
Nu ska jag gå och sova ingen ormjakt i natt tack!
Ska nog lägga ut ett kort på henne imorgon.image38
Det här är hålet som hon stack ut skallen... Bild: privat
image39

Sovande Tess.
Bild privat
♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Ush..ja det var verkligen tur att det inte hände när vi var där!Jag var nog rädd, vaknade några gånger den natten för att kolla om ormen var kvar i sin "bur"!Kram!

2008-03-12 @ 10:45:56
URL: http://www.minatrerum.blogg.se
Postat av: Gerd

Hur kan ni ha den i huset? Jag såg tavlan du fick av Gunilla medan hon sydde den. Kul att se den färdig. Ursnygg.
Kramizar från KUSIN Gerd

2008-03-13 @ 10:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0