Firma resa!!!!

Nu har gubben slagit på stort för sin fru och sina anställda. Den 12/6 far vi på en
jätte mysig firmaresa.
Vi tar tåg(min gubbe åker inte flygplan...suck...) till Stockholm och ska på bilgaraget
och titta sedan bär det iväg till Mariehamn med båt ....... soldäck och gomat på båten.
Väl tillbaka till Stockholm på lördag så ska vi bo på Grand hotell och äta middag på
en libanesisk resturang......fritt för mig på lördagen att shoppa.....ska ta med stor
börsen...fniss.....Sedan på söndag bär det iväg hemåt igen..
Ska även träffa min bror vilket jag längtar mest över....känns som en evighet sedan
jag träffade honom.

kul att få vara med honom när det blir 6 år sedan mamma dog den 13/6......snyft!!!!

Men hela resan ska bli jätte roligt tur att gubben tänker på sina anställda och
tycker de är värd lite extra....efter allt slit i vinter.

Ska ta kort och sätta ut efteråt.


Kommentarer
Postat av: carrie

´hejsan vännen! Vad skoj att träffa dig igår. vi får ta en träff igen och göra nått kul...SPA tex... vad skoj att ni ska fara iväg allihopa, det blir som kul för alla att få se annat ..kram

2008-05-17 @ 21:02:43
URL: http://hustomtemorcarrie.blogg.se/
Postat av: K

Hej! Gå in på min blogg och läs mitt senaste inlägg, jag har något till dej där...

Kram K

2008-05-18 @ 19:39:15
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0