Födelsepresenter......



Detta är sonens gamla rum som jag ska renovera till gästrum.Har önskat
mig en bäddsoffa dit....och vad fick jag då av gubben jo..denna snygga
bäddsoffa. Blev jätte glad för den var inte gratis precis.



Denna fina ängel och hjärtram fick jag av sonen och den jätte gulliga
tjejen Maria. Ska sätta in kort på dem två....... fina va??



Och denna söta ängeldosan fick jag av vännen Carola. Den var jätte söt.
Tack vännen.


Och denna ur fina ängeln fick jag av vännen Aase, Stefan och Angelicka.
Fick även en blomma flitiga Lisa. Tack !!!!


Den söta grodan fick jag av svärmor.Vasen bakom har dottern 8år gjort
själv. Inhandlat alla fusk blommor och grenar. Och satt ihop alldeles själv.


Bilder privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0