Seans.....

Igår var jag på stor seans på MB i Lycksele.
Var ganska förväntansfull att (kanske) mamma skulle komma.
Saknar ju henne väldigt mycket......

Vi var ca 80-100 personer. Det var endast 7 st som hade sina kära närvarande eller
starka just då kanske man ska säga.

Och jag var en av dessa 7st. Men tyvärr var det inte min älskade mamma utan min pappa.
Hon sa saker som jag visste att det var han. Lite förvånad blev jag att det var just han.
Hade väntat mig att mamma skulle komma........ glad....nja det vet jag inte precis....pappa
var en väldigt speciell person. Mamma och pappa skildes när jag var 7 månader så någon
riktig pappa var han aldrig...vill inte gå in på det här men.......

Får väl se om det blir någon fler gång och då hoppas jag verkligen att det blir mamma
denna gång.

Kommentarer
Postat av: K

Det där lät verkligen spännande. Har en bekant till mamma och pappa som säger sig vara "synsk" . Och spår i kaffesump och sånt. Lite spännande med det okända....... Vet inte riktigt om jag ska tro eller inte........

2008-05-08 @ 15:30:46
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: K

du undrade när min gubbe fyllde i går blev han 37 .

Grattis själv i efterskott!

2008-05-08 @ 15:40:15
Postat av: Ida

Hej!

Vilka fina saker du shoppade när du var i staaaan!!Matten passade ju jätte bra i köket!Åhhh vilken karl du har, jätte fin bäddsoffa! Så härligt med badtunna! Ha det jätte bra!Kram kram

2008-05-09 @ 00:21:57
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: Gerd

Hej. Seans, låter spännande. Synd att det inte var Maj-Britt som kom. Bättre lycka nästa gång.

Snygg bäddsoffa och de andra som Du fick.

Emma fick kortisontabletter mot allergin.

Kram Gerd

2008-05-09 @ 09:00:31
Postat av: carrie

hej vännen , jo nu vet jag hur det är på seanser. tur vi kunde sitta brevid varandra. jo det blev lite knepigt, duh hade önskat att din mamma skulle komma. men det kan bli nästa gång. vi får fara fler ggr.. eller hur??? kram

2008-05-10 @ 23:18:24
URL: http://hustomtemorcarrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0