Underbar pingst.

Har varit helt underbart väder idag.Sedan när det är pingst åker alla raggare från Lycksele till Åmsele rakan.
Det var jätte många bilar som ställde upp i år.Vi åkte inte med hela vägen utan hoppade in i ledet utanför oss.
Vi tänkte det räcker den lilla biten för de kör ju bara i 30 km......pust.....stön......hungrig som en varg var jag......
trodde inte jag skulle överleva resan......vilket jag nu gjorde...väl framme fort i gång med grillen.....go kötte och grillade majskolvar det gjorde humöret på topp igen.

Imorgon ska jag sätta några av våra bilar...Cadillacen och gubbens nya leksak duster.....

Ska även sätta ut kort på 2 fina saker jag fick idag.

HA EN SÅN FIN OCH BRA FORTSÄTTNING PÅ PINGSTEN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vännen. jo det var många bilar som for iväg. jag följde också med i början och det var skoj...jo jag kan tänka mig att det går långsamt. man har hört deras långa resa.. ""ler"" Jag träffade din son ikväll också. blir skoj att du lägger ut bilderna. jag får vänta tills våran bil är klar../carrie.

2008-05-10 @ 23:00:38
URL: http://hustomtemorcarrie.blogg.se/
Postat av: K

Ser med spänning fram emot bilderna.

Ha en bra söndag!

Kram

2008-05-11 @ 07:45:11
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0