UTMANING...senast inköp,bästa & sämsta köp !!

www.husetpabacken.blogg.se har utmanat mig att visa senaste inköp
och bästa resp. sämsta köp......haha...svårt.
Det här var ingen lätt utmaning......efter ett par dygn sjuk i sängen,
med mkt grubbling kom jag fram till detta:



Detta är det nyaste inköp. Hittade glasburkarna på Dollar för 10 kr/st.
Och klister bokstäverna oxå på Dollar.

Sedan blev det svårt på det bästa köpet...... är bara tvungen att välja 2



Detta knivset bästa märket Global fick med en väggmagnet i samma
snygga prickar som knivskaften har.



Och denna super bästa lök/nötter/choklad hackare från Tupperware.
Super bra för mina armar som har problem att hacka lök med kniv

Och så det sämsta köpet....... inte lätt men det blev det här:



Gubben ville att vi absolut skulle ha trådlöst dator visst datorn var
super men då trådlösa tangentbordet & mus som han promt var ett
måste till projektorn så han kunde se på storbild.......hm......hur ofta
tror Ni att han har användt den???? 2-3 gånger så bra var det
måste ha.

Detta var min redovisning för utmaningen.


Bilder:privata


Kommentarer
Postat av: K

Hej!

Bra gjort och tack för att du antog utmaningen=)

Det finns inget som slår en Globalkniv, i skarphet, har själv en som används flitigt.

Ha en bra kväll!

kram!

2008-05-23 @ 18:43:32
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Sandra

Idag har jag skickat iväg vinsten till dig! På tal om utmaningen så kommer jag göra den på onsdag :) Kram Sandra

2008-05-25 @ 17:15:52
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0