Sjuka barn!!!

Har haft ena dottern hemma hela veckan.Feber & snorig.

Igår kom lilltjejen och hade ont i hövve....kollade tempen 39,3 inte undra på att
hon hade ont i hövve. Och kl 03.00 i natt var tempen på 40,6 hon var som en kamin.

Idag har hon varit lite bättre men för en stund sedan kollade jag hon i halsen........
alldeles vit på mandlarna.......halsfluss......bara att fara på akuten i morgon.

Annars håller jag på att planera min bästa vän (www.hustomtemorcarrie.blogg.se )
Hon fyller snart 40 år och jag håller på att planera något speciellt för henne....kan tyväarr
inte skriva vad för hon kanske läser detta.

Ska gå och sova nu så jag orkar sitta på sjukhuset i morgon.

God natt & kramis på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0