TILLBAKA.........igen!!!!

NU ÄR JAG TILLBAKA OCH SKA TA NYA TAG OCH BÖRJA BLOGGA IGEN!!!!!

I helgen var vi i Piteå på dragracing.Maken skulle ta lincens igen för att börja
tävla. De runder han var tvungen att ta för lincensen gick bara bra så nu är det
klart med lincensen.........men.....när han var ute på sin första kval så sköt topp packningen.
Olja överallt i motorn(
tur att det inte kom på banan)

Så nu är det bara att ta nya tag till nästa år.Ska ta kort på våran racingbuss vi inhandlade

i sommar.


Hoppas att ni inte har lessnat på mig att jag inte har bloggat men nu är jag på gång igen!!!!


KRAMAR TILL ER ALLA!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!



Vad kul att du är tillbaka igen! Vi har haft en kanonsommar!



Ska hon och pojkvännen flytta ner tillsammans?Har hon fått jobb där nere eller så eftersom hon ska flytta. Förstår att det kommer att bli tomt...



Spännande med dragracing!



Ha det så bra, hälsa hela familjen! Kram

2008-09-03 @ 10:44:54
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: K

vilken osis, med bilen, och vilken skruvning det blir, men det är väl kanske en del av tjusningen. Skönt att ha licensen iaf.

Trevligt att du är tillbaka, ska titta in en annan dag!

Kraaam!

2008-09-03 @ 11:59:50
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Välkommen tillbaka!

Spännande med dragracing fast jag egentligen inte förstår mig på sporten. Tre sekunder och sen tre månaders jobb och många kronor fattigare. Hm, ja, jag överdrev lite. Makens förra chef kör och lägger en förmögenhet på det där, så det måste vara väldigt roligt.

Tur vi är olika.

/P

2008-09-04 @ 10:55:28
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Gerd

Hej välkommen tillbaka. När ska Ina flytta till Norrköping. Hälsa henne att hon hör av sig när hon landat här. Emma kommer att bli glad när hon får träffa henne på hemmaplan. Hälsa familjen.

Kram Gerd

2008-09-04 @ 18:14:45
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vad spännande det lät med dragracing!

Svar: Tack så mycket! Kram Sandra

2008-09-05 @ 01:12:07
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0