Söndag den 24/5

Idag har det varit en jätte härlig dag.Soligt men tyvärr blåsigt.
Minsta dottern har idag gjort något som hon ALDRIG har gjort förut...hon sov till kl 10.30.
Helt otroligt.Hon var alldeles chockad själv.

Sedan är nu racingbussen ÄNTLIGEN färdig lackad. Kommer ut bilder snart så fort den kommer
hem på gården igen.Men den blev as snygg, ser mkt större ut nu.

Annars har det inte hänt eller gjort så mkt idag.Har varit hos min bästis för hennes son fyller snart
år.Grattade honom lite tidigare.

I morgon ska jag ha sminkparty. Jag har ju blivit säljare av Alvera krämer.Och då finns det även smink.
Ska sminka min ledare som ska visa upp sig på partyt.Det ska bli spännande.
Tyvärr får jag inte ta kort för varken hon eller andra vill nog inte komma ut på nätet.

Berättar mer i morgon.

Lämna gärna en liten kommentar när ni är inne och läser.

KRAMAR Angelsusanne

Kommentarer
Postat av: Ina

Vad kul att du börjat blogga igen mamma!! var ett tag sen nu:P Glöm inte fixa den där alvera tvättkrämen till mig:) kramis

2009-05-25 @ 11:10:50
Postat av: ina

Jag ska börja ha toffsar mera när jag skaffat lite bredare sidenband så man kan ha rosetter:) Du behöver inte oroa dig för min vikt jag har verkligen inte gått ned, skulle vara ansiktet då kanske, jag har en liten kulmage av alla mat jag gör:P visar ju sällan hel kroppsbilder:P kramis

2009-05-25 @ 23:23:34
Postat av: Bea

Hoppas att din helg har varit bra :)

2009-05-25 @ 23:45:31
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!



Vad kul att du har börjat blogga igen, har saknat dig!! Vad spännande med party! Ska även bli kul att se bilder på bilen och bussen!



Allt är väl ganska bra med oss, det är bara ryggen som inte är min vän men de funkar! Det är bara att ta dag för dag! Magen växer, börjar faktiskt kännas som att det är ju inte så himla länge kvar..går snart in i v 30! Längtar efter det lilla knytet i magen!



Ta hand om dig. Hälsa familjen! Kram

2009-05-26 @ 17:13:36
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0