TILLBAKA MED NYA TAG !!!!

HEJSAN. Är nu tillbaka igen. hoppas ni har saknat mig lika mkt som jag har saknat er???

Har varit inne och läst era bloggar och lämnat så meddelanden ibland.

Nu har jag börjat arbetsträna & det är tungt.Men roligt. Dag 2 när jag jobbar är as jobbig.
Men skönt att komma ut & få vara social.

Annars har vi hållit på med Santinas dragracing bil.Den är nu ny lackad.Även gubbens bil.En duster, som
även han ska tävla med. Första tävlingen för året blir till helgen & även Santinas första tävling.
Må tro hon är nervös. Även racingbussen har fått ny färg på sig.

Och sedan har vi haft loppis här hemma i 2 dagar.Vi har rensat gästhuset på  3 rum& kök på möbler,porslin &
barnkläder. Det känns jätte skönt. Det kom mkt folk & de var duktiga på att handla alla tyckte vi var för billig.
Men vi fick då ihop över 1600 kr. Barnen tyckte det var jätte kul.

Idag fick jag även höra att min kära moster är sjuk & ligger på sjukhuset.Så det känns väldigt tungt idag.
Hon har fått en andra chans till ett nytt liv men det gräver fram en massa olustiga känslor.
Jag vet att hon brukar läsa min blogg så moster grattis till ditt nya liv och var rädd om den och vi ses
i sommar.Stora bamse kramar till dig och krya på dig.

Läs gärna min dotters blogg hon ger en massa sminktips.Jätte kul.


KRAMAR till er alla läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0