Tisdag den 26/5 Sminkparty

Det gick bra igår med smink/kräm party.Det var min första demo visning.
Mkt folk och 2 st som inte har varit på Avera visning förut.Det var kul.

Jag hade målat mig själv en vardagsmålning och min cousch(hur det nu stavas)i en
fest målning.As roligt men jobbigt.

Alla fick först en rengörningskräm, sedan en dagkräm innan sminkningen.Alla
fick prova produkterna.

Själv fick jag måla 2 st. De var mkt nöjda. Fick då i hop 3 st vänninor.

Jag fick även min väska betald med alla mina krämer.

Om ingen har hört talas om Avera så är det från Jordan Dalen i Israel.
Alla krämer är gjorda på avera och bara örter, miniraler, lera från Dödahavet,
och dödahavetssalter. Allt är allergi testat INTE på djur.
Och eftersom det bara är naturliga ämnen så är det inte farligt för naturen.

Har själv aldrig varit i kontakt med dessa krämer förut förutom Avera gel som
jag och dottern handlade i Egypten. En verklig mirakel kräm.

Någon som är intresserad som inte bor alldeles för långt bort från Lycksele????
Har även en BRA baby serie.

När man bokar en demo så får man välja vad det ska handla om, som tex:

Ansikte = en rengörning, ansiktsmask och dagkräm(som alla får göra)

Fotbad = alla tarmed sig en egen balja, handduk och fot fil. Det blir då fotbad
med saltvatten, rengörning, fotskrubb och fotkräm

Smink = som ovan som jag skrev.

Baby bad = barnen får pröva baby serien med vattenbad, olja, schampoo, lotion.
Finns även bra kräm för röda blöj rumpor(nästan som kalkpasta)
Även en super bra kräm som man smörjer på vintern när de sover ute.
Som fungerar lika bra i värme.

Man kan oxå bara ha en vanlig demo och då får man prova på sina armar.

Har man badtunna eller bastu eller både och så kan man också ha ett mysigt
och skönt demo med havssalt i badtunnan och varm dödahavetslera som alla
får ta på sig och sitta i en varm bastu. Detta är jätte bra om man har mkt värk
eller ont i leder.

Tveka inte utan boka ett demo.

Stor kram på Er.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Svar:Tack så jätte mycket att du håller tummarna på mig!! och jag för Santina skulle kuna tänka mig en som kommer att vakna tidigt på lördag morgon och vara närvös och pirrig! det var då jag!



Mamma berättade lite om vad ni hade gjort i går och det låte ju ROLIGT! men mamma sa att hon glömde ta ett papper om "10 olika smink tips" och om du har kvar ett sådant papper så skulle jag väldigt gjärna ah dett om det går bra :)ärr såå piirig själv men det kommer att gå över :DD /Kramaar från angelica

2009-05-26 @ 21:20:33
URL: http://lillsootis.blogg.se/
Postat av: Ina

Vad bra du har hittat något att göra, och bra att det finns saker som kanske funkar på dina onda armar!! Kramar

2009-05-27 @ 15:30:43
URL: http://inamuppfuff.blogg.se/
Postat av: angelica

Svar: Jaa det är ju klart att jag vill och jag sak påminna dig!!! kraam!

2009-05-27 @ 21:38:42
URL: http://lillsoootis.blogg.se/
Postat av: K

Spännande med sminkparty, tyvärr bor jag lite långt bort;)

Jaså i helgen blir det premiär för åket, i Fällfors kanske? Tyvärr kommer jag nog inte att hinna dit, det hade varit kul att träffas, men jag önskar er verkligen lycka till!

ha de gott!

kram!

2009-05-28 @ 06:25:37
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0