Min dotters brev till mormor när hon tyvärr dog i lungcanser

Jag älskar dig så mycket.
Om du ändå funnits kvar här hos oss, då hade jag aldrig känt mig så ensam.
Jag går omkring och undrar hur du har det, om du kände något?
Jag minns de sista ord du sa till mig öga mot öga.

- Vi ses i himlen. Det var så du sa.

Jag är så hemskt ledsen att du inte längre finns här hos mig mera.
Det är ett stort hål i allas hjärtan.

Ibland kan jag känna din närvaro och att du vakar över mig.

       JAG ÄLSKAR DIG MORMOR!!!!


                                             Av: Ina 04.11.23

Kommentarer
Postat av: Ida

Så fint skrivet!När något sådant där jobbigt händer brukar det vara ganska skönt att skriva av sig,orden bara kommer.När pappa dog skrev jag en dikt, orden bara föll på plats.Kram

2008-03-02 @ 20:29:52
URL: http://www.minatrerum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0