Hemlig plats......avslöjad!!!!

SOM NI VET SÅ HADE GUBBEN HITTAT PÅ NÅGOT FÖR MIG I HELGEN.

                                                               VAD??????

JO EN HEL HELG I UMEÅ PÅ HOTELL.

HAN ÄR UNDERBAR MIN MAN.ÄLSKAR HAN SÅÅÅÅÅ MKT.

VAD VI GJORDE........ PÅ FREDAGEN KOLLADE VI LITE I AFFÄRER.
GUBBEN HATAR AFFÄRER MEN NÅGRA STOD HAN UT MED.

SEDAN CHECKADE VI  IN PÅ PLAZA OCH JAG TOG ETT BAD!!!!!

ÅT SEDAN MAT PÅ ENVITO....SUPER GOTT OCH AS TREVLIG
PERSONAL.
EN VARSIN DRINK PÅ HOTELLET OCH TROT OM NI VILL MEN
KL 22 SOV VI. AS HÄRLIGT!!!!!

LÖRDAG: VAR JAG SJÄLV OCH TITTADE OCH HANDLADE NÅGRA
JULKLAPPAR SEDAN ÅT VI LUNCH PÅ KINA.
JAG TOG 4 SMÅ RÄTTER OCH GUBBEN FRITERAD ANKA.
JAG FICK TID PÅ DROP IN SÅ JAG BLEV KLIPPT.

SEDAN UPP PÅ HOTELLET OCH VI SOV EN STUND.
GJORDE OSS I ORDNINGOCH FOR TILL ETT INDISKT MAT STÄLLE.
SUPER GOTT DÄR MED. TOG SEDAN EN SVÄNG FÖRBI LOTTASKROG
SEDAN UPP OCH SOV IGEN.........................
SNACKA OM EN SUPER HÄRLIG HELG......HAR VARIT LITE MKT ETT
TAG HÄR HEMMA, SÅ DETTA VAR VERKLIGEN SKÖNT.

STOR KRAM OCH TACK MIN ÄLSKADE MAN.
JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!
 
TACK OXÅ TILL:
AASE & STEFAN SOM TOG SANTINA
FARMOR SOM TOG ELINA
CAROLA & LENNART SOM TOG ORKA.

JAG ÄLSAKR ER MED.  

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter som du blivit riktigt mysigt bortskämd i helgen, härligt.

Min make avskyr också att shoppa men när det är semester står han ut.

/P

2008-11-24 @ 15:54:47
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Ida

Det verkar som om ni har haft en jätte mysig helg! Det var länge sedan jag var i Umeå. Som det ser ut så är jag ledig då, så då kan vi absolut träffas, vi får höras närmare.

Kram kram

2008-11-24 @ 16:16:34
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: ina

hehe lät mysigt, bra du fick vila ut dig lite=) kram

2008-11-24 @ 19:17:20
URL: http://inamuppfluff.blogg.se/
Postat av: Karina

skönt att du fick vila ut lite. jag kan bara inte låta bli att säga detta:jag visste var du skulle få åka hihi, Danne skvallrade när jag var nere sist. Är så stöddig för jag brukar alltid veta allting sist även om det handlar om grannen här på gården:)



Jag hoppas att Danne och Maria inte åker iväg på torsdag om det är snökaos. Det är så läskigt att veta att dom är ute på vägen i dåligt väder.



Ha det bra

kram Karina

2008-11-24 @ 23:56:28
URL: http://englagard.blogspot.com
Postat av: Ida

Hej!Jag jobbar tyvär den dagen enda till klockan 9 på kvällen....

Kram

2008-11-25 @ 23:17:14
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: Gerd

Hej på Er i snöiga nord. Nu åker vi till Florida ikväll. Hör av mig sen vi kommit hem.

Kramizar Gerd

2008-11-27 @ 14:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0