Paket inslagning!!!!!

Oj vad kul det var. Mkt svårt alla fingrar hängde inte riktigt med.
Tur att vi inte firar jul tillsammans annars skulle alla få lika paket.

Men denna jul kommer då jag dela ut roliga och väl arbetade paket.

Ska ta kort på paketen som jag ska slå in när jag kommer hem
från min hemliga ort som jag ska tillbringa min helg.

Spännande????? Jag tror jag döööör.....vill gärna veta....
men det är ingen ide att tänka på det utan bara att gilla läget.

Trevlig helg på Er alla blogg läsare


Kramizar

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad spännande! Ska bli kul att höra vad ni har gjortoch vart ni har varit !! Ha det så bra, hälsa gubben!

KRAM!

2008-11-21 @ 22:00:20
URL: http://minatrerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0