TACK MINA GULLIGA BLOGGLÄSARE !!!!!!!

TACK ALLA NI FÖR ERAT STÖD OCH RÅD ANG. MIN KONFLIKT MED MITT JOBB.
NI SKA VETA ATT JAG ÄR SÅ RÖRD ATT NI STÖDER OCH STÖTTAR MIG MED
ERA KOMMENTARER. ÄR SJÄLV INTE RIKTIGT I BALANS OCH ÄR VÄLDIGT KLUVEN
OM JAG KOMMER ATT ORKA EN KONFLIKT.

TILL GERD: DET STÄRKTE MEJ MKT BÄTTRE NÄR DU SA ATT MAMMA STÖTTAR MIG
JAG VET HON SKULLE VERKLIGEN HJÄLPA MIG HÄR. HON VISSTE SÅ MKT OM RÄTT
OCH FEL. HON KUNDE MKT OM VILKA KNAPPAR MAN SKA TRYCKA PÅ OCH VILKA
TRÅDAR MAN SKA DRA. JAG SAKNAR HENNES STÖD MKT.
MEN JAG VET ATT HON ÄR MED MIG OCH FÖRHOPPNINGSVIS GER JOBBET EN NÅL
I ÖGAT SÅ DE FÅR UPP ÖGONEN ATT MAN GÖR INTE SÅ HÄR.

JAG LOVAR ER BLOGGLÄSARE SOM STÖDER MIG ATT JAG SKA ÄN KÄMPA OCH
JAG HAR JU FACKET OCH GUBBEN SOM INTE GER SIG EN TUM.
SISTA MÖTET SA JAG INTE MKT UTAN FACKET OCH GUBBEN HÖLL TALAN
FÖR MIG. SÅ JAG FÅR VÄL SITTA TYST NÄSTA MED OCH SE DEM SOM CHEF
OCH INTE SOM PRIVATPERSONER.

STOR KRAM OCH TACK FÖR ERAT STÖD.


Kommentarer
Postat av: Karina

Du menar den 23/12?

Jag ska prata med gubben också men nog vill då jag komma, jag äter ju allt...nästan;)Och nog är det på tiden att även han får träffa er men ibland är han svår att få hemifrån.



kram Karina

2008-11-08 @ 11:58:15
URL: http://englagard.blogspot.com
Postat av: Ina

Även om jag är långt ifrån dig så finns jag för dig med mamma! förstår du har det jobbigt o hoppas det löser sig snart så du får slappna av från den där skiten som varit i så många år! Älskar dig det vet du!och jag vet oxå att mormor finns där för dig, hon finns för oss alla hela tiden precis som då hon levde! kram

2008-11-08 @ 12:44:22
Postat av: K

Fortsätt kämpa !!!! Du har mångas stöd!

Kraaam!

2008-11-09 @ 19:27:00
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Karina

Hej igen:)

Klart vi kommer, vi får hoppas att det inte blir ishalka eller snöstorm då. Alltid, alltid när jag planerat nåt på vintern brukar det var ett j-a väder rent ut sagt.

Det är mysigt med utökad familj;)



kram Karina

2008-11-09 @ 20:12:36
URL: http://englagard.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Stackars, stackars dej! Hoppas verkligen att det blir bra i slutändan. Själv sa jag upp jobbet för att inte bli sjukare. Okade inte förhandla utan tog smällen och slutade. Det var vändningen mot tillfrisknandet för min del. Jag är ännu inte i mål men det får ta den tid det tar. Fibro har jag inte utvecklat...tror jag.

/P

2008-11-09 @ 21:06:22
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: carrie

hej vännen!, stå på dig! jag förstår att det är jobbigt. jag gissar att det känns som en sten i magen när allt är omkring.. Det är jättebra att facket och din man finns som stor hjälp.

jag finns här och stöttar..mvh carrie

2008-11-11 @ 23:24:14
URL: http://hustomtemorcarrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0