UTMANING FRÅN ENGLAGARD.......

Länka den som utmanat dig & sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga & knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn
& länka till dem.

Okej håll i hatten här är mina 7 saker:

1) Jag har spindelfobi.......stora som små spindlar...huvva.....ryser bara
jag tänker på dem....

2) Hatar att det finns disk,obäddad säng och saker på golvet....

3) Jag måste ha morgonkaffe...... annars vill ingen vara i min närhet!

4) Jag är galen i änglar...har köpförbud för maken.Men alla mina gulliga
vänner köper alltid en ängel till mig.

5) Jag är väldigt rädd om mina vänner....jag vårdar dem som en i familjen.

6) Jag älskar julen.... vill då ha hela släkten runt om kring mig.

Oj detta var svårt....men en fråga kvar.....

7) Jag har massor av kilon som jag måste ta tag i.........

Nu utmanar jag ALLA som läser detta..........


Kommentarer
Postat av: Karina

Jag kan lägga till både en åttonde och en nionde punkt. 8 Du är en ovanligt trevlig och gullig människa. 9 Du är inte rikgit sanningsenlig när det gäller kilona, det är inte massor.



kram Karina

2008-11-07 @ 14:43:15
URL: http://englagard,blogspot.com
Postat av: carrie

oj nu måste jag tänka. jag tar utmanningen sen när jag får bra ideér.. ""ler""

Stämmer verkligen 7:an??? ----näääää ..!

du är en jättegod vän som gärna hjälper till och finns till, du tar folk som dom är, ..kramizar



2008-11-11 @ 23:34:00
URL: http://hustomtemorcarrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0