Dom av läkaren........

Var till läkaren igår........inget roligt besked jag har förutom tennisarmbåge och nervskada
sedan 6 år tillbaka utan oxå fibromyalgi. Det blev väl inte en sån stor chock eftersom
mamma och nästan alla hennes systrar hade oxå det.     Känns ganska skönt att ha namn
på min värk.
Sedan ska jag även få komma till rönken för min högra axel och skuldra.
Även remiss till sjukgymnast och varmbad. Det börjar hända saker efter 6 år.

På fredag ska jag få gå smärtskola....det ska bli intessant.
När allt  är färdigt så hoppas jag på arbetsträning...ska bli så kul att få komma
bort från dessa 4 väggar och se något annat och känna sig behövd.

Berättar på fredag hur det var på smärtskolan.

På torsdag ska jag på seans igen.Denna gång hoppas jag min mamma tränger
sig fram.Hon var ju en duktig talare som gärna avbröt samtal så jag håller
tummarna. Förra gången kom min pappa inte lika kul.....hm....vill inte gå in på
det, men ni som känner mig vet varför.
Berättar hur det gick på torsdag kväll eller fredag morgon.

Nu ska jag gå ut i regnvädret med hunden.Ingen bra dag för mig idag men hon måste ju ut och få
kissa lite.

Ha en bra dag alla bloggare / kramis

Kommentarer
Postat av: carrie

Hej vännen. vad bra att få en diagnos så du slipper fundera vad som är fel, ibland tror man att man inbillar sig.

jag vet vad värk innebär så jag förstår dig, fast man har inte samma symtom men värk brukar vara samma och hur det kan vara. det är ofta man skulle vilja byta med någon när det är som värst några dagar åtminstonde. tur att vi förstår varandra,och att man har du som en stöttepelare.ja du har ju mig förståss... ""ler""" man behöver inte säga nått. vi ser det ju ha ha ha,,, men bra att du får fortsatt hjälp.

jo jag kan tänka att var hemma och se dessa väggar dag och dag ut. , det är skoj för dig att få komma ut och se omkring kanske träffa nya bekanskaper, kanske dela sina kunskaper om värk.



jo vist blir det spännande med seansen på torsdag. jag är förrberedd med kaffet här när du kommer förbi innan vi far dit

stor kram carrie

2008-10-21 @ 20:07:52
URL: http://hustomtemorcarrie.blogg.se/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vad tråkigt att höra att du har värk! Hoppas läkarna kommer på något sätt att lindra det onda.



Svar: Tack så mycket för din lyckoönskning till mitt nystartade företag. Det värmer! Kram Sandra

2008-10-23 @ 00:40:30
URL: http://tjohalia.se
Postat av: K

Tråkigt att höra att du gått så länge med detta utan diagnos, ja det är tråkigt att du överhuvudtaget har värk, men en liten tröst i det är ju att få ett namn på det och få det bekräftat att man inte har "inbillat" sig eller så, som endel tror att man gör, tragiskt nog:(

Hoppas att du får en bra dag ändå och lycka till på "skolan"

Kram!

2008-10-23 @ 08:52:31
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Tråkigt att höra men ändå skönt för dig att ha fått en diagnos nu! Hoppas det går bra på smärtskolan! Om ni ska till staaaan måste ni ju höra av er och komma på en fika! KRAM!!!!

2008-10-23 @ 22:46:23
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: Martin Larsson

Håller tummen för dig tjejen, och tack för senast - ni är toppen, härligt att ha er som gäster.



Så mycket kramar så att det räcker över hela helgen.

2008-10-24 @ 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0