Seans

Tyvärr var seansen avbokad, för lite anmälda. SUCK...hade sett fram emot det.
Men det går väl fler tåg.


TACK ALLA NI SOM TÄNKER PÅ MIG OCH MIN VÄRK!
STOR KRAM TILL ER ALLA DET VÄRMER !!!!

Smärtskolan var jätte intressant.... verkar vara något för mig.

Igår jobbade jag och gubben för fullt vilket som känns idag.
Vi dammade , dammsög och skurade hela huset.
Gubben fick naturligtvis göra mest pga. mina armar men vi
kämpade och var super skänt nu när det är över...för denna gång.

Sedan hade Santina en klasskompis här och jag lånade min bästis Carolas hund
Ronja.Oj vad glad min hund Orca blev.De har haft as kul i helgen.
Ronja älskar att se tv:e och hos oss kan hon sitta utan att kunna hoppa upp eftersom vi
har en bioduk........kan säga att Ronja njöt.

Ska snart fixa middag: älggryta,potatis och grönsaker. Sedan ska jag fara hem med Santinas
kompis och även lämna Ronja.

Imorgon kommer tjejornas kusin från Katrineholm hit.Vi längtar allihopa.


Hej för denna gång

Kommentarer
Postat av: Karina

Hej vännen, har du haft det besvärligt med värken? Jag har faktiskt klarat mig ganska bra nu några dagar men man vet ju aldrig hur morgondagen ser ut när man har det så.

Annars verkar ni ju ha det trevligt med städning och så;)



kram Karina

2008-10-26 @ 18:23:54
URL: http://englagard.blogspot.com
Postat av: carrie

vist var det trist att seansen uteblev. vi hade ju sett fram imot det, men det kommer väl fler tillfällen.. vi får hplla koll på http://www.elisabethmedium.se/



det blev som tomt utan Ronja. jag gissar hon blev helnöjd att få kolla på tv , tur ni har biofilm den är mindre risk att den ramlar ner... hon är som tv-tokig här är vi lite rädd för att låta henne se tv-n, risken är att den rasar ner om det blir för intressant på tv-n..ha ha ha



mvh Carrie

2008-11-02 @ 16:00:16
URL: http://hustomtemorcarrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0