Typiskt mig !!!!!!!

Tror ni inte att jag glömde kameran när vi for till Ö-vik.Jag är hopplös!!!!

Men tjejorna hade hur kul som helst.Vet inte hur många gånger de tackade
för en kul dag.
Huvudsaken de hade roligt.Jag frågade om det var värt dessa 36 milen
vi åkte för att bada???  JAAAAAAAAA.......svarade de i kör.

Skulle ha åkt till stugan i onsdags men......jag var alldeles färdig.
Så vi skjuter på det till torsdag men........tyvärr blev jag utan bil.
Gubben var tvungen att ta min för han hade punktering på sin bil.

Men Alice tyckte inte det gjorde något att hon inte får se stugan.
Vi tar det nästa gång sa hon. Hon är nöjd att hon får palt idag.

Igår kväll kom barnens farmor hit och gav tjejorna lösnaglar.
De var sååååå fina.......... Både Alice,Santina och Elina gav
henne en bamse kram sedan var de upptagna i ett bra tag.

Idag far barnens kusin Alice hem till Sörmland igen.
Det var så roligt och underbart att få rå om henne.

Ha en bra dag alla bloggläsare.

Kommentarer
Postat av: karina

Hej, tidigt uppe i dag:) Kul att ni hade en lyckad dag. Jag var nere i stan i går och satt halva dagen och lyssnade till landstingspolitiker. Usch säger jag bara, jag blev bara arg.

Danne var så snäll och var "barnvakt" så Adam fick följa med, annars hade han fått vara ensam hemma och det gillar han inte nåt vidare...ännu.



Jag har en utmaning till dig, hoppas att du inte nyss har haft den:)



kram Karina

2008-10-30 @ 15:03:12
URL: http://englagard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0