En utmaning......

Har fått en utmaning av husetpabacken.Och jag utmanar: tjohalia, pernilla och puma och hustomtemorcarrie.

Hoppas att ni antar den.






1. Vilken mat äter du ofta?
älgkött &grönsaker

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?
 Jag är en person som kutar före och efter så sitter still gör jag inte.......

3. Var sitter du helst och bloggar? 
  Eftersom jag mest andvänder den trådlösa så blir det oftast vid soffan.....mjukt och skönt.

 4. Köper du ofta Triss?
 Det kan hända ibland vinner små summor men ALDRIG de stora siffrorna.....

5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne? 
 Mallis och Egypten....

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på? 
Tja det blir mest 3:an och 5:an


Kram på er./Susanne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Va roligt, den tar vi (vi?) itu med, med en gång.

/P

2008-09-14 @ 15:43:20
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0