GRATTIS VÄNNEN CAROLA......www.hustomtemorcarrie.blogg.se

Grattis vännen!!!!
Idag fyller hon 40 år.

Min present till henne:
Jag hämtade henne kl 8.30 i lördags och vi for till Umeå.
Jag hade bokat hotellrum till oss två. Hon fick bestämma
vilka affärer vi skulle på......tror ni att vi hade ont i benen det blev
ett par antal affärer.
När vi hade bokat in oss så gick vi iväg till en resturang och åt
gomat........grillad biff, ugnsbakade mandelpotatis i vinsås.
Just det innan klämde vi i oss 2 stora vitlöksbröd.
Kan bara säga att vi rullade där ifrån....hahahha....

När vi hade ätit var vi ganska slut så tillbax till hotellet &
trot eller ej men på med pyjamas och en korsords tidning i
varsitt knä och slö tittar på tv.

Somnade ganska sluta efter all kutning i affärer. Vi vaknade tidigt
och gjorde oss i ordning för att äta den underbara hotellfrukosten.

Sedan blev det tur till Coop, Expo och Ö&B innan vi kom hem vid 16.00
Vi hade en väldigt rolig och avkopplad lör/söndag utan karlar & barn.

Detta var min present till min vän...ska dit ikväll med en liten present oxå.
Kolla in hennes sida.....hon skulle sätta ut kort på våran dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack min Underbara vän.. jag kommer inte glömma denna helg i första taget.. kram

2008-09-30 @ 19:54:29
Postat av: K

lät som en toppenpresent!

Kram!

2008-09-30 @ 20:57:49
URL: http://husetpabacken.blogg.se.
Postat av: Carrie

Tack än en gång.. njaaaaa.. jag trot jag inte lägger ut den bilden offentlig.. jag skickar den till dig på mailen istället så du även har minne ...kram carrie

2008-10-01 @ 21:50:43
URL: http://hustomtemorcarrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0