Gubben 42 år....

Idag blir min gubbe 42 år...... just nu är han ute med traktorn för att ta upp båten.
Hans kära mor sa att om han inte tar upp båten får han inte sin present av henne.

Vad det är.....???? Jo ett båt överdrag.......
Sedan har han fått av:
Sonen Danne & Maria: en ute/inne termometer till bussen.
Syrran Jessica: Roliga historier med Bert Karlsson.
Små tjejorna: en börs & flanell pyjamas(ja även från mig)

Kvällen är inte slut än så jag forsätter senare.

Nu är kvällen slut. Grannens lill pojk på 5 år kom med ett kort till gubben
där stod det: Jag bjuder på middag på söndag. Han och gubben är kompisar.
Oj vad glad gubben blev.

Sedan våra bästisar kom med ett stort och tungt paket......vad kan det vara undrade gubben????
4 öl och en pellets säck......hahahha....när han dricker så magen blir kall så kan han värma sig
framför pelletspannan........heheh....hon är rolig vännen.

Sedan kom gubbens anställda med en jätte fin blomma & en hårdrock skiva.

Oj vad han blev uppvaktad.......

Ha en skön sömn........jag med snart....zzzzzzzzzz....snark

Kommentarer
Postat av: K

Grattis till Dragracingmannen;))

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kram!

2008-09-22 @ 18:26:41
URL: http://husetpabacken.blogg.se.
Postat av: Ida

Ett stort GRATTIS ifrån mig och sambon! KRAM!!!

2008-09-22 @ 23:11:28
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: Angelica

vi kommer senare jag mamma och stefan såg du presenten han fick av jag pappa och Lena??

2008-09-23 @ 07:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0