Tisdag 4/8

FÖRLÅT!!!!!!

Nu har jag inte skrivit på länge.Det har varit såååå mkt.
Ska skärpa mig nu.Fota mer oxå.

Saknar min dotter Ina & hennes pojkvän Björn.
De for hem igår till Nyköping. Har haft en underbar tid med dem.

De var med till Mantorp, fick se deras lägenhet. Mkt välstädad & allt
hade sin plats. Mkt roligt att se. Ina klagade på min pedanthet när hon var
liten, men nu är hon själv väldigt petig. Genen går vidare gumman.

Björn taggade mig.Kommer ut bild sen.
Annars har vi varit i bussen nästan hela sommaren.Tävling efter tävling.

På lördag ska jag ha SPA bjudning här hemma medans gubben och dottern Santina ska
tävla i Östersund.
Kommer även ut med bilder från det.

Ha det så bra och på söndag kommer alla bilder ut så håll koll.

Stora kramar

Kommentarer
Postat av: Ina

Tack själv det var kul att umgås en stund i sommar!! Haha ja jag är väl lite petig men hellre det än att det ska vara som en soptipp hemma!! Ska bli kul att du kommer ner i oktober så du får se våran nya lya!! Vi längtar väldigt mkt, kommer skriva om det i bloggen framöver:)Kram

2009-08-04 @ 11:34:08
URL: http://inamuppfluff.blogg.se/
Postat av: angelica

Tackar:) nej det fick jag inte :(((((((((( inte så jätte kul kan jag säga att jag har haft men hos kusinerna hade jag ju kul :) kram

2009-08-04 @ 17:54:17
URL: http://lillsoootis.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Kul att du skriver igen! Vad härligt det lät med spa bjudning, det blir nog skoj! Förstår att du saknar dem! Tack förresten för sms:et och förlåt att jag ej har svarat, har varit så mycket på sistonde! Hör av mig när bebisen anlänt! Kram till er alla!

2009-08-04 @ 21:46:54
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0