Varm vattengympa

Äntligen.............har jag fått komma till sjukhusets varma bassäng(efter 6 års tjatande)
Första gången fick jag göra lite mjuka rörelser i en hel timme.Oj vad skönt det var.
Inte så skönt sedan på kvällen.Armarna domnade & iskall i finger topparna.
Men det gick ju över.

I tisdags var det dags igen.Men nu med gympa till musik.Inte bara bra för mina muskler
& nerver utan allt mitt fett fick arbeta oxå.

Denna gång kändes det ännu mera men det är nog för nu blev det lite mera övningar
och i mera fart. Men det är så underbart med värmen.....jag njuter!!!

På fredag är det dags igen.Så 2 dagar i veckan ska jag gympa i varmvattnet.
Hoppas att detta ger något så jag för hoppningsvis får tillbaka lite styrka.

Annars så är allt som vanligt, det är kallt ikväll huvva jag bävar för i morgon när
jag måste gå ut med hunden i kylan.Det blir en varm dusch när man kommer hem igen.
Nu visar tempen på -19 grader.......brrrrrrr..........(jag tror jag bor på fel plats)

Sov gott med er och ha det så bra./kramizar till er alla

Kommentarer
Postat av: carola

hejsan vännen... jag är hemma med sonen idag, han är väldigt hes.. åååå vad skönt det låter med varmvatten bassängen.. dit vill jag med==)) idag var det - 33 grader. brr.. tur att det ska vända snart.. det ska bli mildare i helgen... jag fick tag i en kotknackare tills slut nästa vecka ska jag få komma. .. nu är det inte alls bra..ha en fortsatt bra dag..kram

2009-01-16 @ 10:27:18
URL: http://hustomtemorcarrie.blogg.se/
Postat av: Ida

Det lät helt ljuvligt! Idag har vi varit ute och grillat och åkt pulka, riktigt härligt! Är allt bra med er!?

KRAM!

2009-01-18 @ 21:16:49
URL: http://minatrerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0